неделя, 24 август 2014 г.

Топ Х: Станислава

Този път един по-различен блог. 
*усмивка*

 Част VII
Книжна страст

Тя е Станислава. 
На пръв поглед обикновено момиче, 
но в нея тупти сърце под формата на книга.
Колко красиво, нали?!



Ви: Здравей, Станислава! Разкажи ни нещо за себе си!
Станислава: Здравей! :) Аз съм къдрава, шумна, едновременно съм на 100 години и на 10. Харесвам човека, като единица на живот, обичам да чета и обожавам чувството да съм права. Обичам и кафе, и шоколад. И сарказма. 

В: Кога започна да блогваш и какво те подтикна към това?
Ст: Започнах зимата на 2009, в началото на първи курс. Имах компютър на разположение, купчина с книги до леглото си и шантавата идея, че когато свърша някое четиво, имам какво да кажа за него. И така дойде идеята за книжен блог. Малко по-късно разбрах, че не откривам топлата вода и преди мен и други са се развихрили в тази сфера и освен това го правят много по-добре! :)

В: Защо продължи?
Ст: Егоцентризъм сигурно. Вечната идея, че това, което имаш да кажеш, е важно.


В: От къде черпиш своето вдъхновение?
Ст: От четенето, чета от много малка. Не ми е само хоби, но и страст. Чета бавно, по-малко, защото обичам да виждам как думите се леят пред мен. Обичам думите!

В: Какво обичаш да правиш в свободното си време?
Ст: Освен четенето и безбройните часове в YouTube, имам една прекрасна група от хора, които успяват да ме радват без усилие. Освен това, когато сестра ми е наблизо, винаги е малък празник в душата ми.

В: Кои са нещата, без които не можеш?
Ст: Не мога без хора, нещата са заменими. Но държа на баня с топла вода, кафето сутрин (по възможност), Адската машина (компютъра ми), уредите си за снимане и на удоволствието да имам интересна книжка.

В: Кои са силните и слабите ти черти?
Ст: И силните, и слабите ми черти са, че ме е грижа. Всъщност мога да изброя доста други слаби черти, но то нали такива сме били хората.


В: Ако трябваше да обрисуваш с думи един блогър, все едно рисуваш картина или анимационен типаж, какъв щеше да е той?
Ст: Тъй като ми е книжно мястото, си го представям, като книжно къртиче, което чете на светлината на фенер от каска на главата, с елече и папионка, с кафе до компютъра и хиляда наченати тефтера с цитати, с купища книги наоколо. А по кръглото прозорче капки дъжд се стичат и музикантстват.

В: А в действителност – как изглежда един блогър?
Ст: Изключително зает в социалните мрежи и крайно разсеян в ежедневието. Най-често рошав.


В: Опиши с няколко думи днешния ден!
Ст: Горещините разтапят тялото, но душата лети, защото малко ѝ е нужно.

В: Кажи нещо на тези, които четат в момента!
Ст: Четенето е интимна емоция. Подарете си книга! (а после може да си поразкажем тайни) *усмивка*

В: Благодаря ти за отделеното време! *усмивка*
Ст: И аз благодаря за оказаното внимание.

Снимки: личен архив на Станислава



Останалите части от рубриката - ТУК

- Ви -


1 коментар:

  1. Страхотно интервю, не знаех за Станислава, но сега искрено ме заинтригуваха тя и блога й! Чудесни отговори, много ми хареса "запознаването" с персоната й и настроението в отговорите й, най-интересното интервю до сега за мен :)

    ОтговорИзтриване