четвъртък, 7 август 2014 г.

Топ Х: Пирина

Както обещах, след номер 5 е ред на номер 6. А номер 6 е доста хубав и свеж избор, който напоследък е в топ 5-цата ми. Дано ви харесва, зашото на мен адски много ми допадна както стария така, така и новия блог на сладка, прекрасна Пирина.

Част VI
Райска Пирина 

Пирина е нежна, мила, добричка, състрадателна, поетична. Тя е много приятен човек и бих комуникирала с нея безкрайно дълго време. Притежателка е на едно от най-красивите кучета, които някога съм виждала. А блогът ѝ (както стария, така и новия) е много хубав.

Блог: www.empirina.com



Ви: Здравей, Пирина! Разкажи ни нещо за себе си!
Пирина: Здравей, Васи! Ииии здравейте всички! Какво да кажа, аз съм много simple човек, обичам простичките неща, ненатоварващите разговори, слънчогледите, птиците, премрежените от върхове хоризонти и мократа трева сутрин.

В: Кога започна да блогваш и какво те подтикна към това?
П: Започнах да блогвам преди половин година с един тестов блог. Може би съвсем искрено трябва да си кажа, че от скука реших да започна кулинарен блог – в готвенето намирах спасение от всичко тогава.

В: Защо продължи?
П: Защото ми хареса. Защото ми помогна да намеря себе си, да осъзная какво наистина обичам да правя. Защото израстнах по всевъзможни начини. Нещо като ъпгрейд на дневниците, които като препрочиташ си даваш равносметка за това колко точно си порастнал и узрял емоционално. Пък и адски много обичам да помагам на хората по някакъв начин, надявам се и това да постигам чрез блогването.



В: От къде черпиш своето вдъхновение?
П: От самотата. От приятеля си. От моментите, в които можеш да заспиш с отворени очи.

В: Какво обичаш да правиш в свободното си време?
П: Да блогвам, хахаха. Да гледам Хари Потър отново и отново. Да пия бира на някоя полянка.

В: Кои са нещата, без които не можеш?
П: Семейството ми.

В: Кои са силните и слабите ти черти?
П: Доста труден въпрос. Мисля, че като силна черта отчитам таланта си да съм търпелива дори към хора, които не го заслужават. Слаба черта може би е точно обратното – избухливостта ми в моменти, в които емоционлно не издържам на напрежението.


В: Ако трябваше да обрисуваш с думи един блогър, все едно рисуваш картина или анимационен типаж, какъв щеше да е той?
П: Веднага си представих Немо – лутащ се из океан от възможности и накрая намиращ себе си благодарение на точно това изгубване.

В: А в действителност – как изглежда един блогър?
П: Вързана на опашка коса, очила със защити за компютър и готов да открие курс по компютърен бързопис, хахаха.



В: Опиши с няколко думи днешния ден!
П: ЛЯТО! Най-после и в Банско. Чуден ден, въпреки, че обичам зимата повече от всичко.
Като е лято – да е слънчево, нали?!

В: Кажи нещо на тези, които четат в момента!
П: Не спирайте да четете този блог – невероятен е! И се усмихнете! Бързо! Ей така:))))))))))

В: Благодаря ти за отделеното време! *усмивка*
П: Благодаря за възможността! *прегръдка*



Снимки: личен архив на Пирина



Предните части от рубриката - ТУК

- Ви -

Няма коментари:

Публикуване на коментар