понеделник, 28 юли 2014 г.

Топ Х: Татяна

Пред вас е номер 3 : Татяна, заедно със своя блог.  Бих казала, че ми е толкова много приятно да чета отговорите на любимите ми български блогъри. Те вече не са еди-кои си хората, стоящи зад еди-кои си блогове. Те са вече по някакъв начин част от моя живот. Е, поне някои от тях. Другите - ще дойде време и с вас да се запозная и да се докосня по някакъв начин към вашата личност.

Част III
Момичето мечта за всеки футболен маниак

Татяна (Тай) е според мен момичето, което би могло да плени сърцето на не един футболен маниак. Тя обича футбола. Момчета! Тя обича футбола...Обича: книгите. Скандинавия. Тай е толкова сладка и чаровна. Адски мила, добричка и искрена. Иде ми чак да я изям!





Ви: Здравей, Татяна! Разкажи ни нещо за себе си! 
Тай: Ще си позволя да цитирам Бо, която успя най-точно да ме опише в едно изречение: "Татянка, 21-годишен екземпляр, който обича да яде, да Instagram-ва какво яде и да гледа футбол." Кратко, точно, ясно. В: Кога започна да блогваш и какво те подтикна към това? 
Т: Започнах да блогвам преди мноооого години, но тогава имах блог-дневник, в който "оплаквах" тийнейджърските си години...Държах го Private, естествено, а по-късно го изтрих, тъй като се осъзнах (по-добре късно, отколкото никога), че малко или много (най-вече много) пиша неща, които не трябва да видят бял свят, ама НИКОГА!!! *смее се* После създадох сегашния си блог, но дълго време не го бях развила, докато Нина (Nina Haveheart) не ме подкрепи и нави да си го поддържам. *усмивка*

В: Защо продължи? 
Т: От една страна е заради комуникацията с различни хора, забавлението, а от другата е възможността да се усъвършенствам в писането, да се науча да изразявам моята скромна личност и най-вече да не съм толкова затворена в себе си и да съм по-уверена.

В: От къде черпиш своето вдъхновение? 
Т: От всичко, що ме заобикаля. Просто трябва да съм в правилното настроение. *смее се* Аз съм от тези хора, които може да се разплачат от умиление дори при вида на едно малко цветно листче.*смее се*

В: Какво обичаш да правиш в свободното си време? 
Т: Оххх, тялото ми се опитва да ме прикове към дивана по цял ден, но добре, че е разумът ми, че да свърша по нещо продуктивно всеки ден. Мразя да бездействам, а е толкова хубаво да си лежиш по цял дееен... *смее се* Иначе обичам да гледам футбол, да чета и да дрънкам на укулелето си. С тези трите релаксирам най-добре. *смее се* В: Кои са нещата, без които не можеш? 
Т: Без хората, които обичам (DUH).
В: Кои са силните и слабите ти черти? 
Т: Това е труден въпрос, тъй като силните ми черти се явяват и като слабост в някои моменти. Аз лично се възприемам като честен човек. Мразя лъжите, затова и не лъжа, но лошото е, че очаквам и другите да са такива, откъдето идват и много конфликти. Дребните лъжи ме карат да избухвам. Ненужни са. Не е вярно, че истината боли повече от лъжата.

Бо и Тай

В: Ако трябваше да обрисуваш с думи един блогър, все едно рисуваш картина или анимационен типаж, какъв щеше да е той? 
Т: Оппаа, с този въпрос ме затрудни. Ето нагледно:

В: А в действителност – как изглежда един блогър? 
Т: Ще го познаете по възклицанията: "ОЛЕЕ, Т'ВА ТРЯБВА ДА ГО ПОСТНА В БЛОГА СИ!" и "МАЛЕЕ, АКО ЗНАЕШ КАКЪВ ЯК КОД ЗА drop МЕНЮ НАБАРАХ ВЧЕРАА!!!". Хахаха, шегата на страна, един блогър си е съвсем нормален човек, но с блог, което го прави не-човек, та фактическидефактотоестналисъответно* блогърът е човек, ама от нечовешкия вид.

* А разбери думите ѝ хахаха


В: Опиши с няколко думи днешния ден!
Т: Гледах повторения на 2 мача от световното (в момента тече продължението на второто полувреме на мача Германия - Гана, fyi), чистих напред-назад, ааааааааааааааа с няколко думи било. Сори. *смее се* Миии, футболен, прахосмукачен и лавандулов ден (само това помага при хапане от комари!!!). В: Кажи нещо на тези, които четат в момента!
Т: Live long and prosper! *целувка*

В: Благодаря ти за отделеното време! *усмивка* Т: ЖИВА, ЗДРАВА, МНОГО ТЕ ЛОВ! *сърце*


Снимки: личен архив на Тай 
или по-специално 
от любимия Instagram



Ако не сте чели предните 2 части:

- Ви -

6 коментара:

  1. ОХ ОХ ОХХХХ, МАЛЕЕЕЕЕЕЕ
    ПО-СЛАДУРАНСКИ ПОСТ НЕ Е ИМАЛО!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3
    ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ПОЛАСКАНА СЪМ И ЗА МЕН Е ЧЕСТ, ЧЕ ПРИСЪСТВАМ В ТВОИТЕ ТОП Х БЛОГЪРИ. :* :* :* :*
    *реве дъги и ака бисквитки*

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, много ми беше сладко да го прочетааа! <3
    Обичам ви и двете, бе! <3
    Хиляди сърчицаааааааааааа!

    ОтговорИзтриване
  3. Голям бонбон е Тането <3
    Искам някой ден да направят анимация за нея ще е супер сладурска.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ASDFGHJKL; НЯКОЙ ДА МЕ НАПРАВИ АНИМАЦИОНЕН ПЕРСОНАЖ, МОЛЯЯЯЯ!!! :D

      Изтриване