събота, 26 юли 2014 г.

Топ Х: Нина

Дойде ред и на номер 2 в "Топ Х". Пред вас е Нина и тя ще отговори на обичайните няколко въпроса. Надявам се публикацията с Мани да ви е допаднала. Надявам се тази с Нина също да ви хареса *усмивка*

Част II
Момичето на природата

Ако беше някаква супер героиня, щеше да е пазилката на природата или самата Природа. 
Обича да пие чай...Да чете книги. Да снимка. Обожава природата и това може да усетите и видите на 200% в нейния блог. Е, как да не я обича човек!? С прости думи: Нина е просто прекрасна.




Би: Здравей, Нина! Разкажи ни нещо за себе си!
Нина: Аз съм Нина, на 22, от Чирпан, но вече четвърта година живея в София и май тук ще си остана. Уча география. Между университетските дела, стажове и работа, поддържам блог. Не обичам много да излизам от вкъщи, чувствам се добре в уюта на дома. Обичам да снимам, особено за блога. Обичам да забелязвам малките неща и да ги споделям с всички. Обичам чай, въпреки че напоследък не пия толкова често, но лятото е винаги така. Обичам природата. Не обичам лъжите и манипулативни хора. Хм, трудно е да разказвам нещо за себе си, защото в главата ми изникват прекалено много неща и всичко е твърде хаотично. *смее се*

В: Кога започна да блогваш и какво те подтикна към това?
Н: Може да се каже, че блогвам от 4 години и нещо. В началото използвах Tumblr-а си за личен блог и споделях снимки и разни кратки текстове към тях. Не реблогвах. Но се бях ограничила по някакъв начин от идеята на Tumblr за масово споделяне главно на снимки, без много текст, а на мен ми се искате точно това – да разказвам повече, да обяснявам, давам идеи и съвети.
Реших да продължа по друг начин и след като направих пауза с Tumblr, най-после се реших да се захвана с по-сериозен блог, с който да мога да направя всичко, което поискам, без да чувствам ограничение.
На 3 август, 2013 г. създадох ninahaveheart.com.

В: Защо продължи?
Н: Защото съм мотивирана от всички прекрасни отзиви, които виждам. Мотивират ме хората, които ми казват, че ме четат и  че съм ги вдъхновила или съм им помогнала по някакъв начин. Мотивирана съм, защото знам, че имам какво да споделя и съм сигурна, че ще се намери поне един човек, на който да му е интересно, а може би и полезно. Искрено се надявам да не съм в заблуда, де. *смее се* Продължих, защото това е едно хоби, което освен удовлетворение ми носи много други положителни неща – запознавам се с нови хора, намирам такива, с които имаме общи интереси и вълнения, споделяме опит и се обогатяваме взаимно.



В: От къде черпиш своето вдъхновение?
Н: Животът е моят вдъхновител. Всеки един аспект от него. Нещата, които искам да направя, мечтите, които искам да изпълня, преживяванията ми - всичко това ме вдъхновява. Вдъхновявам се от природата. Вдъхновяват ме хората – за лошо или за добро. Вдъхновяват ме ароматите и добре изглеждащата купичка с закуска, хохо.

В: Какво обичаш да правиш в свободното си време?
Н: Както споменах и по-горе, не обичам да излизам. Рядко го правя, освен ако нямам конкретни задачи, които са свързани с университет, стаж или работа. Обичам да си стоя вкъщи, да цъкам безцелно из Интернет пространството, да снимам за блога, да пиша постове. Обичам да си лежа, да чета или да си се занимавам с някакви си други мои неща. 

В: Кои са нещата, без които не можеш?
Н: Не мога без свободата си. И под „свобода“ визирам онова състояние, в което аз се чувствам най-добре, не съм притисната, върша си своите неща, както аз си знам, без някой друг да ми се меси или да ме бута в друга посока, различна от тази, която аз сама съм си избрала.
Не мога без близките си, въпреки че съм свикнала без тях, но това е различно. Важно е да знам, че те са там и са добре, тогава и аз съм добре.
От материална гледна точка, не мога без лаптоп, телефон и iPod. *смее се*

В: Кои са силните и слабите ти черти?
Н: Към силните винаги ще слагам това, че съм честна, отговорна и организирана. Слабост са ми силните емоции, които нахлуват в мен понякога. Нетърпелива съм и понякога – мнителна.



В: Ако трябваше да обрисуваш с думи един блогър, все едно рисуваш картина или анимационен типаж, какъв щеше да е той?
Н: Излегнал се на одеало на някоя поляна в планината, с тефтер в ръка и молив, който си записва току-що нахлулите в главата му идеи и вдъхновения. Духа вятър и дърветата пеят песен, птичките също.

В: А в действителност – как изглежда един блогър?
Н: Съвсем обикновен човек, с много мисли в главата си, който често се чуди дали от това, което току-що е преживял, ще излезе готин пост, хаха.



В: Опиши с няколко думи днешния ден!
Н: Събуждане в 12. Кафе. Работа. Обяд. Магазин. Диня. Работа. Вечеря. Диня. Работа. Отговори. *смее се*

В: Кажи нещо на тези, които четат в момента!
Н: Амиииииии, аз и Ви ви благодарим, че четете в момента! 

В: Благодаря ти за отделеното време! *усмивка*
Н: Аз ти благодаря, че реши да ме включиш в този ТОП. Оценявам го!
Прегръдки и целувки от мен! 



Снимки: ninahaveheart.com

- Ви -

1 коментар:

  1. Прочетох го на един дъх :) Интересно ми беше да разбера нещо повече за теб <3

    ОтговорИзтриване