понеделник, 14 юли 2014 г.

Аз


ПРАВЯ | това, което ми е на душата
ГОТВЯ | вкусни палачинки
ПИЯ | много сокове и чай
ЧЕТА | истории
ИСКАМ | някого
ТЪРСЯ | частица от себе си
СЛУШАМ | сърцето си
ГУБЯ | ума си
ЗАШИВАМ | скъсани дрехи
МЕЧТАЯ | за бъдеще, изпълнено с изкуство
ЧАКАМ | точния момент
ХАРЕСВАМ | случайностите и съвпаденията
СЕ ЧУДЯ | как бих променила живота си
ОБИЧАМ | семейството и приятелите си
СЕ НАДЯВАМ | да намеря правилния път
СЕ ВЪЗХИЩАВАМ | на хората с воля
ПОМИРИСВАМ | аромат на плодове
НОСЯ | рокли
СЛЕДВАМ | мечтите си (доколкото мога)
ЗАБЕЛЯЗВАМ | малките неща
ЗНАМ | че това, което търся е под носа ми
МИСЛЯ | че сънищата са част от реалността
СИ ОТБЕЛЯЗВАМ | на бележки неща, които не трябва да забравям
ОТВАРЯМ | и затварям постоянно вратички и прозорчета в моя живот
СЕ УСМИХВАМ | почти през цялото време
ЧУВСТВАМ | се изморена


Снимка: Аз - Ви (оригинал)

5 коментара:

  1. Ммм палачинки :(
    За сънищата е много вероятно да е така!
    Снимката е прекрасна, много ми харесва <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тази снимка е правена в ателието по рисуване в Музикалното :D

      Изтриване
  2. мечтата ти е много хубава, пожелавам ♥
    и отговорите ти са страхотни, ям те, muah

    ОтговорИзтриване