четвъртък, 24 юли 2014 г.

Топ Х: Мани

След като видях публикацията на Мани, се вдъхнових по свой си собствен начин. Реших да споделя с вас моите топ любимите (български) блогъри чрез интервю с тях. Моите топ ... любими блогъри обаче не са само 5 на брой. Поне 10 са. А дори и повече...Затова реших да създам рубрика, която ще носи името "Топ Х" - топ ... любими и Х - неизвестни на брой. Тъй като Мани е виновникът за зародилата се идея в моята глава, искам тя да бъде първия блогър в новоизлюпената ми рубрика.

Част I
Момичето в черно

Мани е просто Мани. Тя е едно усмихнато, лъчезарно и чаровно момиче, отличаващо се от тълпата. Искрена е. Радва се на това, което има. Привлечена е от тъмните цветове, а те адски много ѝ отиват. Цени изкуството и се наслаждава на всеки миг, дори той да е последният в живота ѝ. 

Блог: www.mannierox.com



Ви: Здравей, Мани! Разкажи ни нещо за себе си!
Мани: Хайй! Ох, ами...смятам се за кажи - речи обикновено момиче. Живея в София, скоро правя четвърт век, работя, чета и пиша. Обичам спокойствието и ниските скорости *смях* Наслаждавам се на живота такъв, какъвто е.

В: Кога започна да блогваш и какво те подтикна към това?
М: Започнах преди повече от 7 години. Подтикна ме любовта към писането. Mалко познат факт е, че в първия си блог пишех разкази, есета, приказки и беше много творчески ориентиран. После доби по...поп излъчване.

В: Защо продължи?
М: Продължих, защото се накарах на сила. Общо взето винаги съм била блогър на почивки. Когато осъзнах, че съм щастлива, спрях да пиша нещата, които бяха типични за мен преди години. Просто така се случва.



В: От къде черпиш своето вдъхновение?
М: От хората, от живота, от случките. Според мен трябва да четеш повече, отколкото пишеш.

В: Какво обичаш да правиш в свободното си време?
М: Нищо. Когато съм свободна и нямам нищо за правене, просто стоя. Отдавам се на време за себе си, без да извършвам каквато и да е било дейност или социализиране. Така разпускам най-добре. Така съм щастлива.

В: Кои са нещата, без които не можеш?
М: Мисля, че мога без всичко материално. Не мога без повод за мислене.

В: Кои са силните и слабите ти черти?
М: Най-много ценя факта, че не ми трябва много, за да бъда щастлива, а най-искам да се отърва от факта, че понякога съм много...свекърва и само поучавам хората, мърморя и никой не може да направи нещо по моите стандарти.


В: Ако трябваше да обрисуваш с думи един блогър, все едно рисуваш картина или анимационен типаж, какъв щеше да е той?
М: Представям си момиче на хаотичен...кок, направен с молив. До нея стои чаша кафе, фотоапарат, тефтери, хаос, но и подредба в същото време. Представям си я с домашен любимец, спокойна...с топъл и жаден поглед.

В: А в действителност – как изглежда един блогър?
М: Като всички нас.

Нина и Мани

В: Опиши с няколко думи днешния ден!
М: Скучен, нещо ми е...тегаво. Радвам се, че поне ти го разнообразяваш и вместо да работя...отговарям на въпроси.

В: Кажи нещо на тези, които четат в момента!
М: Усмихнете се след 3...2...1!

В: Благодаря ти за отделеното време! *усмивка*
М: Зелеее! И аз ти благодаря! 



Снимки и техните източници:
mannierox.com
ninahaveheart.com

- Ви -

3 коментара: