събота, 2 август 2014 г.

Топ Х: Йори

Ето че сме на заветното 5. Но както бях казала, няма да се огранича в топ петицата и ще дам свобода на самата себе си. Надявам се до сега да сте доволни от "Топ Х" и да продължавате да бъдете. Enjoy!

Част V
Слънчева мама Йори

Йоана (Йори) е майка, приятелка и любима. 
Животните са ѝ слабост. 
А Muse и Radiohead са нейната религия. 
Също така гледа много футбол.
(Момчета, съжалявам, тя вече е заета!) 


С любимото си коте - Надежда

Ви: Здравей, Йори! Разкажи ни нещо за себе си! 
Йори: Здрасти! *усмивка* Ами какво да разкажа... На 26 години съм, горда мама на двумесечното слънце Ян, занимавам се с графичен дизайн и илюстрация и съм див защитник на животните. *усмивка* В: Кога започна да блогваш и какво те подтикна към това? 
Й: Преди около година, септември '13, ако не ме лъже паметта.. *смее се* Две прекрасни блогърки ме вдъхновиха - Деси (Мирсеа) и Мани, след един прекрасен ден в парка.. *смее се* В: Защо продължи?
Й: И аз не знам.. Харесва ми да си имам едно такова местенце, в което да изразявам себе си, без да се съобразявам с нищо и никого.
Със своята най-добра приятелка - Бояна

В: От къде черпиш своето вдъхновение? 
Й: От всичко около мен.  
В: Какво обичаш да правиш в свободното си време? 
Й: В момента нямам много свободно време, защото да си майка не е майтап работа.. *смее се* Почивам си колкото мога и гледам да спя! *смее се* В: Кои са нещата, без които не можеш? 
Й: Синът ми, приятеля ми, родителите ми, приятелите ми... В: Кои са силните и слабите ти черти? 
Й: Хм. Силните ми черти.. Може би, че съм сериозна и отговорна. Слабите... прекалено съм емоционална, мека Гана?

Със своя приятел

В: Ако трябваше да обрисуваш с думи един блогър, все едно рисуваш картина или анимационен типаж, какъв щеше да е той? 
Й: Някакво пъстро, шарено същество с голяма усмивка и много дудъли около него :))

В: А в действителност – как изглежда един блогър? 
Й: Като всеки един човек? И точно това е якото. На външен вид всички сме еднакви, колкото и да се опитваме да не сме. Но вътре... хо-хо, необятна галактика!!



В: Опиши с няколко думи днешния ден! 
Й: Жега, пот, жега, пот - дояде ми се октопод! *смее се* (из архивите от Песен за Пот от Бони и Йори) *смее се*

В: Кажи нещо на тези, които четат в момента! 
Й: Базинга!!!

В: Благодаря ти за отделеното време! *усмивка* 
Й: И аз благодаря за милия жест!! *усмивка*

Снимки: от блога на Йори



Ако не сте чели предните части:

- Ви -

2 коментара: