сряда, 30 юли 2014 г.

Топ Х: Бо

След 1 следва 2. След него 3, а после и 4. А номер 4 е едно морско момиче *усмивка* Тя е една е една готина варненка, на която много, много ѝ се кефя. Дано ви харесат и нейните отговори на обичайните ми въпросчета *усмивка*

Част IV
Момичето, което (иска да) е акула

Бо е червенокосо момиче...
Бо е акула. Черноморска при това. 
Тя е мила, добричка и сладка. И не хапе, стига да не я предизвикаш. 




Ви: Здравей, Бо! Разкажи ни нещо за себе си!
Бо: Здрасти! Аз съм Боряна. Викат ми Бо и Бочи. 21-годишна студентка по графичен дизайн, която се опитва да си намери пътя. Designophile, несериозен фотограф, неталантлив писател, скрит програмист и wanna-be акула. И съм в много сериозна връзка със солената храна.

В: Кога започна да блогваш и какво те подтикна към това? 
Б: Регистрирах се в Blogger през 2008. Бях изпаднала в асоциална дупка и имах нуждата да си изливам пасивната агресия някъде. Малко по-малко ми хареса идеята да си водя блог и в момента имам над 10 в различни блог платформи. В: Защо продължи? 
Б: Самото писане ме успокоява. Също след време, като си прочета старите постове, ми става много топло.



В :От къде черпиш своето вдъхновение? 
Б: От хората. близки, непознати, артисти, други блогъри. В: Какво обичаш да правиш в свободното си време? 
Б: Обичам да си се скрия вкъщи и да си се ровя в интернет. И да си играя с my sims family. В: Кои са нещата, без които не можеш? 
Б: Me-time. Чувствам се абсолютно изтощена без него. В: Кои са силните и слабите ти черти? 
Б: Силните? Мисля, че се разбирам добре с хората, винаги съм готова да помогна и имам силно чувство за отговорност. Слабите - разсейвам се лесно и отлагам повечето неща за абсолютно последният момент. И мисля, че прекалено лесно прощавам.



В: Ако трябваше да обрисуваш с думи един блогър, все едно рисуваш картина или анимационен типаж, какъв щеше да е той? 
Б: Книга в библиотека. Когато я отвориш, всяка страница е различна по цвят. Всяка книжка се харесва от различни хора и всяка си е уникална по своему. В: А в действителност – как изглежда един блогър? 
Б: В действителност всеки блогър си е различен блогър по своему и всеки има различна връзка с блога си. Аз си го представям в леглото, с лаптоп върху скута. разглежда чужди блогове и пише постове, а вече е около 2:30 AM.



В: Опиши с няколко думи днешния ден! 
Б: Защо е толкова топло? Горещо, тъпо лято, махай се.
В: Кажи нещо на тези, които четат в момента! 
Б: Имаш поне 3 причини да си щастлив, so be happy : ) В: Благодаря ти за отделеното време! *усмивка* 
Б: И аз ти благодаря *гуш*


Снимки: от блога на Бо



Ако не сте чели предните 3 части:
Част I , Част II и Част III

- Ви -

3 коментара:

  1. Супер весел, позитивен и енергичен пост :-) Симсче от кога не съм цъкала, чакам новия да излезе и да тествам ух. За гадната жега... има един цял август да ни мъчи как ще се живее (по сенките и до хладилника вероятно)

    ОтговорИзтриване
  2. ooй, мерси много, че ме включи, сладкиш. като се видим, ще те разцелувам.

    ОтговорИзтриване
  3. Aaa, Бо! <3
    "скрит програмист" хехехе :P my girl!

    ОтговорИзтриване