петък, 2 януари 2015 г.

Искрено и лично, или нещо по средата

Честита Нова Година, драги читатели! 
Нека 2015-та в по успешна и хубава от предни години!

***

Днес реших да пиша първата си публикация от доста време. Докато минаваше време и аз не бях никак активна тук, си мислих за няколко неща. Блогът навърши 2 години през ноември 2014г., но не отпразнувах този повод. Да, научих много неща през изминалата една година, но те не бяха свързани с блога или пък бяха, но не бяха хубави за мен. Спрях да пиша поради липса на идеи и желание. 

Разбрах за себе си, че да голям процент от блогърите търсят внимание, вероятно което не намират извън рамките на интернет. Разбрах, че ненавиждам beauty постове, а самата представа за български lifestyle блог някъде се губи по пътя на козметиката. Разбрах, че за един блогър е по-важно май това, което искат публиката, а не самия той. Разбрах, че TAG-овете са нещо, измислено от някой и повтаряно от десетки + нещо супер безинтересно, но за блогърите интересно....хммм!

Разбрах, че ако искам да запазя моето мислене за блогър трябва да оставя на самата себе си интуитивно да поема щафетата с писането в свои ръце тогава, когато отвътре го поискам, а не за да не загубя читателите си. Читатели бол. Тези, които искат да четат - нека го правят. Тези, които чакат ежеседмичен пост - да отидат някъде другаде. Мой блог - мои желания - мои решения.

И дори и аз да се заравям в дълбините на интернет, фейсбук, инстаграм и къде ли не, животът е там, където свършва интернет. Извън телефоните, компютрите и всички технологии.

Ще се завърна, когато го поискам. Ще пиша, за неща, които ми харесват. Ще спра да чета комерсиални блогове. Ще съм си аз.

И за накрая, знам, че голям процент ще ми се възпротивят, но това е моето мнение и никой няма право да го оспорва!

Adios muchachos и see ya soon!


- Ви -

2 коментара:

  1. Напълно те подкрепям! Нещата, които си написала, неведнъж са минавали през главата ми.

    ОтговорИзтриване
  2. По въпроса за бюти нещата в лайфстайл блоговете преди време и аз доста усилено размишлявах (за себе си и защо аз пускам бюти) .. и осъзнах, че повечето блогове са списвани от момичета, които доста от тях .. позлват козметика и имат мнение по въпроса (адекватно или не), аз лично се завъртях в някаква блогосфера на много бюти блогове и от там дойде желанието да споделям и моя гледна точка, далеч не всички лайфстайл блогове са така, просто нашето обкръжение се оказа такова. Иначе има много сносни, интелигентни и добре списвани ЛФ блогове.

    Според мен има много горчивина в поста ти и някакъв .. яд, може би. Честно казано и аз не харесвам множеството 'бюти' блогове и ми е писнало да гледам ревюта на .. семки и бонбонки, но от друга страна .. всеки си пише каквото му е интересно или смята, че на другите им е интересно. А и освен това има различни хора, всеки води блога си поради различни причини, било то страст, муза, желание за внимание или одобрение. Има някои хора, за които блога е дневник, нещо лично, има хора за които блога е ресурс. Аз от блогове, които пишат полезни статии (how to's, diy) съм научила много, а тези блогове се основават основно на това какво би било интересно и полезно на читателя, а ако пишещия знае отговора - ето формулата за успешен и четен блог.

    .. не знам какво говоря хаха :D

    ОтговорИзтриване