четвъртък, 9 май 2013 г.

My style: Ах, Виена, ах!




- Любими сиви дънки!
- Златно попадение във втората употреба - шапка от типа "floppy hat".
- Риза в прасковен цвят. Покупка отново от The Messy Store.
- Любимите ми слънчеви очила с кафяви рамки с лек, ненатрапчив животински принт.


Това беше скромният ми outfit, с който се разхождах из улиците на Виена. Тъй като началото на деня бе студено, в допълнение към избрания outfit добавих и една тъмно лилава жилетка, дълга до средата на бедрото, с ръкави на дупки, наподобяващи дантела. 
Когато ми писваше да нося шапката или пък вятъра настойчиво я махаше от главата ми, слагах очилата или обратното...

Note: Скоро очаквайте нови постове, свързани с пътуването ми до Словакия и Виена *усмивка*


Ето и малко снимков материал, направен от скука, докато се разхождах с групата ми из един мол в Братислава (Словакия):










Нахалната ръка, която се показва на снимката, е на едно момиче от H&M, което много лошо ме изгледа, когато видя, че снимам из магазина...



 - Ви -

Няма коментари:

Публикуване на коментар