четвъртък, 21 март 2013 г.

Вълнения пред малкия екран

Още с появата на първия трейлър на "Недадените" вниманието и интереса ми бяха привлечени. Плакатите на актьорите от сериала, разлепени из различни места във Варна още повече ме направиха нетърпелива и любопитна до началото на сериала....Ето, че първи епизод е вече факт.

Развълнувана, пуснах телевизора на канал БНТ и режейки салата, започнах да следя всяка секунда от започналия първи епизод на "Недадените". С риск да не порежа някое и друго пръстче, от време на време поглеждах ръцете си. Моята майка обаче реши да ме остави да се насладя на епизода и продължи да прави вечерята сама. Захласната от всеки един кадър, седнах удобно на дивана и се загледах в телевизора. Определено мога да кажа, че епизода бе като един миг за мен и не ми бе достатъчен. Началото на сериала е наистина заинтригуващо и съм сигурна, че от тук нататък "Недадените" ще жъне своя успех. Дрехите, сценографията и музиката ме отведоха точно през далечната 1940 година. Играта на актьорите е наистина добра, а участието на Стоян Радев, Гергана Плетньова и появата на Стефан Додуров ме направиха щастлива. Стоян Радев и Гергана Плетньова са познати добре на варненската театрална сцена и са изключителни актьори. Не преувеличавам! Ако имате възможност да ги гледате, не я изпускайте!



Въпреки краткото мнение, което изложих пред вас, драги читатели, наистина съм доволна от дългото чакане. Понякога си заслужава да чакаш малко повече, но когато резултатът е удовлетворяващ, няма нищо по-хубаво от това *усмивка*


Снимки: Milena KotzevaIvan Murdzhev Photography

- Ви -

1 коментар:

  1. И мен ми се стори, че този сериал ще бъде, поне по-добре от останалите български поамериканизирани сериали :D
    Още не съм го гледала, но непременно ще му обърна подобаващо внимание :D

    ОтговорИзтриване