събота, 26 януари 2013 г.

Ретроспекция...

Тъй като съм толкова развълнувана покрай двата нови български сериала, реших да споделя с вас техните трейлъри...Обожавам филмите, който ни връщат в миналото на даден народ, нация или държава. Точно тези исторически филми ме вдъхновяват. Затова съм толкова развълнувана покрай предстоящите сериали "Недадените" и "Дървото на живота".


"Недадениете" е историческа драма за спасяването на 48 000 български евреи. Всеки филми, свързан с евреи е тежък, но на 100% съм убедена, че сериала ще е наистина много качествен. В продукцията ще видим имена познати от големия екран и сцена като Мариус Куркински, Камен Донев, Стоян Радев, Пенко Господинов, Стефан Вълдобрев и др.
Сериалът може да го гледате съвсем скоро по БНТ.


В "Дървото на живота" става дума за историята на един български род и нещата, през които е преминал той. Голям проект, в който участват лица от българското кино и театър като Йосиф Сърчаджиев, Мария Каварджиева, Христо Шопов, Владимир Карамазов, Койна Русева, Луиза Григорова, Теодора Духовникова и др. Интересен факт е, че в самия сериал са използвани мотиви от романа на Владимир Зарев - "Битие". Интересно е също, че италианският сценограф Паоло Фаенци е част от мащабната сценография в "Дървото на живота".
Сериалът може да гледате съвсем скоро по ТВ7.

И двата сериала ще бележат своето начало тази пролет през месец МАРТ..... А тък като МАРТ е МОЯТ месец, съм още по-развълнуванаааа!!

- Ви -

Няма коментари:

Публикуване на коментар