четвъртък, 13 декември 2012 г.

С полъх на стъклени цветчета

В средата на ноември месец ми предложиха да нарисувам една бутилка за годишнината на една възрастна двойка и приех идеята на драго сърце. Края на миналата седмица нарисувах бутилката. Малко ми бе странно, тъй като от години не бях рисувала на стъкло. Резултатът не е зашеметяващ, но всяка чертичка и всяко петънце боя бе правено с удоволствие. Надявам се да ви хареса крайния продукт, а аз се надявам следващия път да имам някакъв напредък и по-хубава творба на стъкло.

За тези, които искат да пробват за първи път да рисуват на стъкло, внимавайте да не си похабите четките с боята за стъкло. Самата боя не се отмива с вода, а с нещо на спиртна основа. Аз използвах лакочистител, но допълнително, за да си спася четките няколко пъти ги киснах в гореща вода и два пъти ги минах с лакочистител.


...Прозрачна и зелена боя за стъкло. Тъй като нямаше бяла боя си купих бяла темпера и я смесих с прозрачната боя за стъкло. Цветовете за цветята и частично за листата са направени като добавих към бялото червен и син туш, а за листата - към синьото малко зелено.



Ето го и резултата:




Малко в ролята на фотограф:



Малко по-отблизо, за да видите странните ми цветчета:




И на последно място >> Моето импровизирано фото студио хехе


- Ви -

Няма коментари:

Публикуване на коментар