петък, 4 юли 2014 г.

[UPDATE] Comeback

Здравейте, мили читатели! След почти 4 месеца осъствие, отново съм тук и време да се опитам да бъда по-активна от предните няколко месеца.
Какво се случи с мен през изминалото време? Много безинтересни неща и малко интересни.


1.  The Lord of The Rings in Concert: The Fellowship of The Ring.
Аз и моята съквартирантка ще ходим на концерта през декември. Юпи!

2. Имам си нова квартира. Четвърта подред ха-ха

3. Сесията мина и замина. Остави след себе си:

+ отрязана част от ляв показалец...В началото бе плашещо, но се оказа, че ще се оправи пръстта...Всичко е наред, но ми е неудобно да пиша на клавиатурата...

Сега следва почивка у любима Варна. Но и ще се опитвам да зачестя присъствието си в блога *усмивка* Иска ми се да попиша малко. Да се опитам да участвам отново в Конкурс за кратка проза - 2014, въпреки миналогодишния опит. Да пусна нови публикации.

Бонусче:
Снимка на новата-стара съквартирантка Цвети (която учи анимация)

Witch V

- Ви -

1 коментар:

  1. Леле, дано пръстчето ти се оправи бързо!
    А това за сесията ти е вълшебно! <3

    ОтговорИзтриване