събота, 12 юли 2014 г.

Скандинавско вдъхновение

Скандинавия е истинско вдъхновение за мен. Сякаш я преодкривам. Последни дни чета и се интересувам много от митологията ѝ. Боговете и митовете им са толкова интересни. Слушам северена фолклорна музика и някой и друг съвременен изпълнител. Гледам някой и друг филм или пък някой епизод на Vikings... А природата е толкова удивителна. Носи в себе си някаква харизма и вълшебство.

Ето няколко музикални вдъхновения, които надявам се да ви харесат:

First Aid Kit - две сестри от Швеция...




Karin Elisabeth Dreijer Andersson a.k.a. Fever Ray 




iamamiwhoami - шведски музикална колаборация между Jonna Lee и музикалния ѝ продуцент Claes Björklund. 
П.П. Йори от Pull/ Pulk Revolving Doors Blog, ме започзна с тяхната музика, за което
съм ѝ много благодарна!

- Ви -

5 коментара:

  1. Отговори
    1. Мерси ! <3
      Аз щях да представя и Wardruna, но някак не ми се връзваха с останалите изпълнители, но и те са много яки :)

      Изтриване
  2. Всичките са ми любими, а Wardruna са страаахотни, трябва им отделен пост!

    ОтговорИзтриване
  3. Трябваше да коментирам и втори път.
    НИМОА НИМОА НИМОАААААА
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 SUCH POST MUCH PERFECTION WOW.
    Det är fantastiskt!

    ОтговорИзтриване