понеделник, 3 февруари 2014 г.

[TAG] Любими песни на 2013

Снимка: tumblr.com
Странно е, че чак сега виждам този таг, но това вероятно е нормално при наличието на бавно зареждащ се интернет на флашка. Благодаря на Мани, която ме е тагнала. 


1. Споделете какъв стил музика предпочитате
Бих казала веднага: "Аз харесвам всичко,  без чалга!". Както казваше моята бивша съквартирантка Цвети, аз слушам всичко без да се ограничавам в няколко стила музика. И все пак, за да не остана с думите, казани по-горе, ще изброя няколко стила близки до моето сърчице. Jazz, Classic, Neo soul, Indie, Alternative rock, Deep House, K-pop и прочие, и прочие...
2. Напишете имената на любимите си изпълнители/групи
Depeche Mode, 30 seconds to Mars, Hurts, Kings of Leon, Marina and the Diamonds, благодарение на Йоана - iamamiwhoami, Maroon 5, Lana Del Rey, Russian Red, Coldplay, голям набор от изпълнители в корейския поп и кой ли още не...

3. Чрез кое устройство най-често слушате музика? 
iPod, PC, радио, , youtube.

4. Тагнете някогоюВсеки, който не е правил тага, е "задължен" от мен да го направи ха-ха

5. Представете своята топ класация (няма ограничение откъм бройката на песните)
Целият албум на Depeche mode - Delta Machine
Целият албум на 30 seconds to Mars - Love, Lust, Faith and Dreams
Lorde - Royals
A Great Big World - Say Something
Arctic Monkeys - Do I Wanna Know (в общи линии целия албум AM)
Beloslava & VenZy - Времето за мен си ти
KAHI - It's me
Phantom- New Era feat. NAVI
U SUNG EUN - Healing
SPICA - Tonight
Целият албум на Dinamic Duo - Lucky numbers
и още много други, които не помни малката ми главица.


- Ви -

1 коментар: