неделя, 8 декември 2013 г.

It's V-time

Снимка: google.com
Преди няколко дни Beau от jawesome ми изпрати този TAG, тъй като и двете се чудихме над това, че музата ни я няма никаква, а искаме да напишем нови публикации в блоговете си. Прегледах tag-а и реших да направя моя си "версия".

Беше ми забавно и на моменти доста трудно за измисляне откъм отговори. Надявам се да ви е интересно и да съм ви интересна ха-ха Enjoy, както се казва! *усмивка*


(Моите) Десет неща, които искам да кажа на десет човека точно сега (без да споменавам имена)
- Влюбена съм в теб! А не трябва!
- Извинявай, че напоследък съм най-големият песимист на света!
- Благодаря, че ви има! Вие ме направихте човек!
- Благодаря, че повярва в мен. Сега е ред да се стегна и да съм силна!
- Ти си моята любима малка поетеса!
- Липсваш ми ужасно много!
- Ти си странно същество!
- Ти си най-добрата майка и приятелка на света!
- Ти си едно голямо бебе...
- Лицемерието ти няма край!

 Девет неща за мен:
- Зодия риби съм.
- Обичам да снимам, но рядко имам муза за това занимание.
- Обичам да чета хороскопи, особено тези за съвместимост между зодиите ха-ха
- Мечтая да издам детска книжка, съвместно с една от най-близките ми приятелки. Ако тази мечта добие своя реален миг, ще ви оповестя веднага *усмивка*
- Копнея да живея един ден в Братислава.
- Обожавам сините си очи...Колко нарцистично, нали?!
- От повече от 2 години боядисвам косата си в цветове от огнената гама. Гррр!
- Интуицията ми никога не ме лъже. За съжаление...Не се опитвайте да ме лъжете! Ще подуша лъжата! Рррр!
- Обичам малките неща. Обичам да им обръщам внимание и да им се радвам. Те значат много повече за мен отколкото големите *усмивка*

 (Моите) Осем начина (или пък съвета), с които да спечелят сърцето ми:
- Бъди мил...
- ...и умен...
- ...и честен, и искрен...
- ...и не лъжи
- Купи ми шоколад хи-хи
- Накарай ме да се усмихна!
- Води с мен интелигентен разговор (хммм) (Обичам интелигентните хора!)
- Зарадвай ме с нещо малко, но от сърце!

 Седем неща (а защо не и мисли), които кръстосват много ума ми:
 - Домът.
 - Той.
 - Бъдещето.
 - Как да постигна душевен мир?
 - Не се чувствам на мястото си!
 - Любовта и въпроси, свързани с нея.
 - Самотата и нейните измерения.

Шест неща, които ми се иска никога да не бях правила:
- Да не бях разкривала чувствата си толкова пъти пред мъжките индивиди, които харесвах в миналото.
- Да не бях спирала да уча корейски език.
- Да не бях скочила наведнъж онези 6 стъпала във втори клас, заради които си пукнах крака. Глупаво малко дете!
- Да не бях позволила едно дългогодишно приятелство да се срути пред очите ми за секунди, заради простотии.
- Да не бях продавала на една баба като бях малка, заедно с няколко дечица още, едно коте за 2 лева. (Бабата не можа да се качи с котето в градския транспорт и се наложи да го остави на спирката. Ние търсихме мъничето, но нямаше вече и следа от него...Глупаво дете...)
- Да не бях слушала в края на 4.клас историите за дама Пика. Те ми донесоха едно мъчително лято, където заспиването вечер бе едно от най-трудните неща за един бъдещ петокласник.

 Пет неща, които значат много за мен:
- Родителите ми.
- Котката ми.
- Музиката.
- Изкуството.
- Тишината, носеща със себе си и спокойствие...

 Четири неща, които ме отблъскват:
- Момичетата тип "Кифла"
- Ментално глупавите хора
- Простотията
- Лицемерието

 И три неща, които ме привличат:
- Интелигентни момчета
- Тихи и спокойни места
- Хора на изкуството

Две усмивки, които описват животът ми точно сега:
*усмивка* + *усмивка*


Нека предизвикателството продължи хи-хи Предизвиквам следните няколко блога:
jawesome
La foi en vous
Mannierox
Mistery writer
и разбира се всеки блогър, който чете блога ми и иска да се включи ха-ха

Целувки!

-Ви-

3 коментара:

  1. Много ми хареса тага! Изглежда много различен и супер личен, а в същото време абстрактен. Сякаш изповед .. Благодаря и за тагването.. определено ще го направя!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти за ТАГ-а и аз ще се включа! Страхотен пост! :)

    ОтговорИзтриване