събота, 23 ноември 2013 г.

DM. Under my skin.

I soothe my soul with Depeche Mode!

Странно е как нещо или пък някой може да ти влезе под кожата. Странно, странно, но при мен е факт. Притъпявайки едното нещо обаче на показ излиза другото. Depeche Mode сякаш са ми влезли под кожата и няма измъкване. За хубаво или пък не, усещам голяма част от текстовете на песните им сякаш като написани за мен, за живота ми в момента - така както го усещам сега. Те лекуват моя ум, сърце и душа. Слушайки ги, тялото ми започва са се движи в ритъма на музиката. Очите ми се затварям. Пренасям се в друг свят. Ако Depeche Mode бяха мъж, щях да го желая силно. Да се боря за него и накрая да го имам. Да...!
....










- Ви -

2 коментара:

  1. ооо обожавам shake the disease
    обожавам depeche
    искам завинаги да правят музика

    ОтговорИзтриване