сряда, 25 септември 2013 г.

(TAG) TVBA + 7 факта за мен, които се предполага, че никой не знае

Връщайки жеста на Преси от La foi en vous, реших да направя тази публикация. Ако трябва да бъда честна за първи път виждам подобно нещо *смее се* Но всяко ново нещо е интересно!...

Правилата на (The) Versatile Blogger Award са следните:
1. Благодарете на човека, който ви е номинирал.
2. Включете линк към блога му.
3. След това изберете 15 блога, които сте открили наскоро или следите редовно. Номинирайте тези блогъри за Versatile Blogger Award.
4. Избройте 7 факта за себе си, които се предполага, че никой не знае (може би най-трудното за измисляне ха-ха-ха)

След като благодарих на сладката Преси и споделих блога ѝ, идва ред на правило номер 3:


Well, I'm done!

Сега идва по-трудното за мен - да кажа 7 факта за моята личност...И старт! Ъммм...

1. Обожавам чай! Зиме, лете - винаги, по всяко време.
2. Обичам да спя, но не като нормалните хора...а като мечките! Перфектният сън за мен е най-малко 12 часа...Мечка бе! И също така, спя ли - ни чува нещо, ни усещам земетресения, подпалване на балкон (реална случка) и т.н.
3. Обичам дома си. Той е моята крепост в прекия смисъл на дума. Рядко някой може да ме изкара от дома. Все ще се оправдая с нещо или ще ме мързи ужасно много....
4. Харесвам едно момче от 22-ри февруари тази година до сега. За първи път ми се случва от пръв път и бам... *усмивка*
5. Обожавам хора на изкуството. Също така обожавам да си падам по хора на изкуството ха-ха-ха
6. Мога да свиря само с дясната си ръка на китара ха-ха-ха (Сигурно вече и това съм забравила)... Бе ми трудно да се науча сама и с лявата!
7. Пеенето ми е хоби, но винаги тайно съм си мечтала за кариера на певица, но така ме отвя живота, че ме насочи към рисуването изцяло.


Поздрави от моята V персона!!!!


- Ви -

1 коментар:

  1. втората точка!!!! по същия начин съм. също ми е все тая ако ме събудят през нощта, защото мога да заспя отново веднага.

    и хора на изкуството ♥

    ОтговорИзтриване