неделя, 1 септември 2013 г.

Rosé is my name!

Преди седмица - две имах период на свръх интерес към кукли, правени с глина, после с хартия и накрая с платове. Естествено както при всеки, проявен от мен интерес по дадено нещо аз почнах да кроя планове за своя собствено направена кукла. То не бяха идеи, скици, идеи, скици и все се повтаряше това, докато накрая не взех едно парче плат, игла, конец и ножици. Скроих набързо дадените елементи на бъдещата кукла и отделих 2-3 часа в шиене на ръка. Гледайки сапунки по телевизията, сътворих моята първа кукла и бих казала, че като за първи опит я бива. Вярно, имаше няколко дефекта при зашиването на крайниците с туловището, тъй като не бях доизмислила добре това, но затова пък куклата ми получи първата си рокля, за съжаление в същия цвят като своята "кожа".

Бележка: Платът, който използвах беше боя, но по време на великденското боядисване на яйца го натиках в червената и за секунди в синята боя. След измиването си обаче стана по-светъл на цвят. *усмивка*

П.П. : Е, надявам се следващата кукла да е по-хубава.
П.П. 2 : Вдъхнових се главно от куклите от тази страница *усмивка*
П.П. 3 : Снимките не са особено хубави, защото ги снимах със "сапунерката ми", тъй като моето Sony не беше в града...




- Ви -

Няма коментари:

Публикуване на коментар