събота, 20 юли 2013 г.

My style: С цветя в косите...Цветя, цветя, цветя!

Хей! Здравейте! Ето я пред вас новата ми публикация, носеща етикета "My style". От повече от месец се чудих дали да направя тази публикация или пък не. С простата цел и главно думи: "Защо?! Не искам да се показвам! Искам да бъда и да си остана тайна (за тези, които не знаят притежателя на V Mélange)!" Да, ама не! Реших се. И всичко дойде, защото близка моя приятелка ми каза, че съм приличала или по-точно ме оприличавала на Офелия от Шекспировия Хамлет. Това, може би, бе един от най-хубавите комплименти отправяни към мен, заедно с този за Алиса (от страната на чудесата, разбира се) от бала ми. Бих спорила по темата с Офелия, защото след Явор-Гърдевия Хамлет, за мен Весела Бабинова си остава точната Офелия. Но, разбира се, както казах - това е друга тема.

За съжаление снимките са с абсурдно малка резолюция, защото оригиналите бяха в изгорелия хард на лаптопа ми. Все пак надявам се да ви харесат!

А дали намирате в мен Шекспировата Офелия, вие сами решете!



J. W. Waterhouse

Pre-raphaelite





Ето я и DIY диадемката ми от снимките по-горе, която направих преди малко повече от два месеца...

Ето и един малко на-а-а-амачкан outfit!
1. Диадемката!!!
2. "Кефер, цветовете на малката Ида" на Милена Фучеджиева - сигурно две години я исках тази книга и накрая си я купих, заедно с "Рай" на Радослав Гизгинджиев...Пари за книги просто давам!!!
3. Любимата ми домашна ми рокля - леко намачкана, някак небрежна, дълга почти до земята, с лека, тънка материя - точна за лятото, точно като за у дома (а за тези, които обичат морето - като за плаж). I'm just home-lover!


И като споменах "Хамлет" на Явор Гърдев - ето ви една снимка от 14-ти юни (Летния театър във Варна), минути преди да започне варненския вариант "Хамлет"... *усмивка* Това е и единствената снимка, направена от този ден. Вниманието ми бе изцяло погълнато от постановката и дори не мислих да снимам. Сега с нетърпение искам да гледам и оригинала на сцената на Народния Театър в София. *усмивка*

- Ви -

Няма коментари:

Публикуване на коментар